|
1. Kormánymű átvétele
A kormánymű átvételekor történik meg a hiba körülhatárolása. Ehhez megfelelő standard űrlapos eljárást alkalmazunk.
2. Kormánymű szétszerelés, elsődleges hibafelvétel
A kormányművet alkatrészeire szedjük szét és valamennyi alkatrészt megtisztítjuk. A szemmel láthatóan hibás alkatrészeket (sérült tömítő gyűrű, deformálódott alkatrész, stb.) a későbbiekben újjal pótoljuk.
A kormánymű házának repedése, törése esetén javítást nem végzünk, azt ki kell cserélni.
3. Kormánymű alkatrészek ellenőrzése és javítása
Abban az esetben, ha kormánymű alkatrész (pl. görbült fogasléc, házrepedés) hibásodott, nem vállalunk javítást.
A kiszerelt gumi tömítőgyűrűket minden esetben újjal pótoljuk. A használt gumi tömítőgyűrűket ismételten nem szabad felhasználni.
Valamennyi, a kormányműjavításhoz felhasznált alkatrész gyári, vagy azzal azonos minőségű utánagyártott. Csak ISO 9002 minősítéssel rendelkező szállítóktól vásárolunk.
4. A kormánymű tesztelése
Nem szervó kormánymű esetén kézzel ellenőrizzük az akadozásmentes működést és a holtjátékot.
Szervókormány esetén a szervókormánytömítettség-ellenőrző berendezéssel nyomáspróbát tartunk mindkét irányban kb. 15-20 perces időtartamban, üzemmeleg körülmények között.
5. A kormánymű átadása
A leellenőrzött kormányművet kipróbált állapotban adjuk át Megrendelőinnek. A kormánymű javításra másfél év garanciát vállalunk a szokásos jótállási feltételek mellett.
|